Ile działów marketingu, tyle sposobów na zaznaczenie obecności firmy w świadomości odbiorców. Poza typowymi metodami, jak reklama w mediach, internecie czy prasie, w działaniach propagujących markę czy produkt wsparciem są kreatywne rozwiązania, czyli np. gadżety reklamowe dla firm.
Jak powinny wyglądać gadżety reklamowe dla firm?
Trendy w marketingu stawiają przed przedsiębiorstwami coraz większe wymagania, szczególnie w kwestiach oryginalności działań reklamowych. Nie inaczej jest w przypadku gadżetów. Potencjalnego klienta nie zachwyci już długopis, kubek czy otwieracz. Aby przykuć jego uwagę, potrzeba czegoś więcej. Jak osiągnąć taki efekt? Innowacyjna metoda druku 3D pozwala uzyskać niespotykaną dotąd szczegółowość gadżetu. W związku z tym nie ma obaw, iż projekt wyda się “zbyt skomplikowany” na możliwości nowoczesnych drukarek 3D. Tak naprawdę w tworzeniu gadżetów reklamowych obecnie jedynie wyobraźnia jest ograniczeniem. Gadżet może być więc kreatywnym rozwinięciem logo lub przedmiotem codziennego użytku – ale gdzie warto go rozdawać?
Targi i konferencje
Obecność na wydarzeniach branżowych to niemal obowiązek każdego przedsiębiorcy – bez względu na to, jaką dziedzinę reprezentuje. Cyklicznie odbywające się targi czy konferencje dla profesjonalistów to zawsze doskonała okazja, aby pokazać swoją firmę z dobrej strony potencjalnym klientom czy kontrahentom. Pomoże to nie tylko podnieść świadomość marki wśród gości danego wydarzenia, ale jednocześnie można przekazać im coś praktycznego – oczywiście z wyraźnym logo firmy. Im gadżet ciekawszy, tym lepszy, bo na dłużej zapadnie w pamięci osoby obdarowanej.
Wydarzenia wewnątrz firmy
Nowoczesna firma, która dba o swoich pracowników, powinna odważnie stawiać na działania z tzw. EB, czyli employer branding. Dotyczy to w szczególności nowych pracowników, których onboarding – pierwsze dni i tygodnie w pracy – często decyduje o tym, czy dana osoba zostanie z firmą na dłużej. Poza standardowymi procedurami wdrożenia pracownika warto pomyśleć o dodatkowym gadżecie, który będzie nie tylko miłym upominkiem, ale także np. przypomni o wartościach firmy lub pokaże jej najważniejszy produkt. To zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż standardowy długopis czy notes z logo firmy.
Gadżety reklamowe dla firm – https://werk3d.pl/gadzety-reklamowe-dla-firm-druk-3d/ – świetnie sprawdzą się także podczas uroczystości, takich jak podpisanie nowego, ważnego kontraktu, świąt czy kluczowych zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesny marketing powinien stawiać na komunikację zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizacji. Dzięki temu renoma firmy rośnie, a pracownicy stają się w pewnym sensie jej ambasadorami.